چهار فرمول جادويي فروش:

کاربرد داده‌ها، تکنولوژي و فروش درون‌زا براي رسيدن از صفر به صد ميليون دلار

 

نویسنده : رابرگ، مارک.

محل و سال نشر: تهران: نشر فرا، ۱۳۹۸.

 تعداد صفحات : 186 ص.

شماره رده بندی: رو 81/658

 

 

موضوع:

1. مديريت فروش.

۲.فروشندگي.

 

 

فهرست مطالب

 

چکیده: هدف اصلی این کتاب معرفی روشی  برای شناسایی, انتخاب و آموزش نیروی انسانی و مدیریت فرآیند فروش می باشد همچنین  ایجاد تقاضا با روش بازاریابی درون زا و با تمرکز بر بهره مندی از توان و قابلیت های نیروی انسانی را تشرح مینماید.

 

این کتاب در مرکز اطلاع رسانی موجود می باشد.