چهار فرمول جادويي فروش:
کاربرد دادهها، تکنولوژي و فروش درونزا براي رسيدن از صفر به صد ميليون دلار
نویسنده : رابرگ، مارک.
محل و سال نشر: تهران: نشر فرا، ۱۳۹۸.
تعداد صفحات : 186 ص.
شماره رده بندی: رو 81/658
موضوع:
1. مديريت فروش.
۲.فروشندگي.
فهرست مطالب
چکیده: هدف اصلی این کتاب معرفی روشی برای شناسایی, انتخاب و آموزش نیروی انسانی و مدیریت فرآیند فروش می باشد همچنین ایجاد تقاضا با روش بازاریابی درون زا و با تمرکز بر بهره مندی از توان و قابلیت های نیروی انسانی را تشرح مینماید.